مون کي هن خانه بدوش ڪيفي تي اعتراض آ جنهن جي معنيٰ جو پسمنظر اهو وڃي بيهي ٿو ته سنڌي پنهنجي اصل مڪانن ڌرتي کان يگانه ٿي خانه بدوش ٿيڻ طرف وڃن پيا يا هي سنڌي صدين جيص قوم وطن واري بي وطن ٿي پئي يا هي صدين جي ساٻاجهي قوم ڪو خانه بدوش رهي آ ...

نه سائين نه هي هڪ بي هوده خيال ڏيئي اهي نا معقول ماڻهو هنبوشيون پيا هڻن جيڪي علم جا اڪابر پيا سڏجن ۽ سوچ ۾ هيڪ گهٽ نيچ نظرين تي ڪم ڪندي پاڻ کي ڏاهپ جي دڳ جا والي وارث پيا سڏائين ... سنڌ هڪ مستقل وطن رهيو آ سنڌين جو ۽ سنڌي قوم مستقل مزاج سان هڪ وطن ۾ ئي رهي صديون گذاريون آهن تٿه پو هي خانه بدوش جو بدڪاري ڇو ... هي امر سنڌو جيڪا مادر علمي ۾ هڪ بهترين سوشل جذبي سان ڪم پئي ڪيو ...۽ علم وڌائڻ ۾ سندس ڪردار آهي پر ڪجه سالن کان هن جا پرڪار عجيب وغريب ٿا لڳن پاڻ علم ۾ علام پر عادتون جاهلن واريون توهم پرستي واريون ...ها هو جڏهن قلندر جي مزار تي اچي ڌمال جهڙا پروگرام ڪري ٿي ته ان مان ڇا پيغام ڏي ٿي هوڏانهن پاڻ کي ترقي پسند دور جي اعليءِ ظرف واري ليکڪا به سڏائي ٿي ته وري هڪ جاهلن وارا ڪم ڪندي پير فقير جي اوتارن تي اچي اڃا به مخلوق کي ڀلائي ٿي ...هن جي ترقي پسندي ڪيڏانهن وئي ... وري هن جاهل عورت ارنڌتي راءِ تي هڪ ويهڪ ڪري سنڌي سماج ۾ نفرت جو ٻج پئي ڇٽي ڇو ته ارونڌتي راءِ هڪ متضاد ڀٽڪيل راه تان گم ٿيل بيوقوفين جي ور چڙهندي دين ايمان جو خاتمو ڪري اسلام خلاف گند ڪيو آ ...ها هي سنڌ 80 سيڪڙو سنڌي مسلمانن جو وطن آ هن ۾ انهن جي دين سان هٿ چراند ڪندڙن کي وائکو ڪيو ويندو هي دين فطرت آ ان ۾ هر غير مسلم شيطاني سوچون هلائي ڦتڙڪون ڪري ڪري سنڌي قوم کي پاتال ۾ وجهنديون پيو وڃن ...سو اسان ان ٻنهي عملن جي مذمت ڪريون ٿا ۽ وڏي واڪي اعلان ڪريون ٿا ته هي خانه بدوش جو سٽاءُ بند ڪريو ڪو به ٻيو مناسب نالو ڏيو جنهن سان ڪنهن جي دل آزاري نه ٿي ۽ اهڙي ڪنهن به متضاد شخصيت تي ڪا به ويهڪ نه ڪريو جنهن سان ڏڦيڙ وڌي ۽ بي چيني جو سبب ٿي پوري قوم لاءِ ... اميد ته سهمت ڪندا سنڌي سوچ